torsdag 21 februari 2013

Skåpet är färdigt....

 Ja då äntligen tog jag mig i kragen och fixade klart den sista dörren till skåpet. Resten har varit klart sen långt innan jul.....
 Jag hade helt enkelt inte lust :) Men nu är det klart och spets på hyllorna!
 Lite finlir här o var som jag tar nu när alla dörrar sitter på plats, lite skavt när jag skrapade på rutorna osv...
 Ja då var det projektet klart! Bara börja med nästa! De gamla pardörrarna som ska sitta in till det här rummet! Det ska bli kul att få dit dom! Men först en renovering av dom!!! Men det kommer ju gå som en dans......pust.... 
Min vita Hortensia blommar så fint, den fick jag av goa vänner.....
Ha det så gott alla fina.....
PUSS & KRAM
Agnetha

24 kommentarer:

Lavendel och Kamomill sa...

Så fint. Tyckte om spetsen på hyllorna. Lite smygromantik; enkelt men ändå så effektfullt. Tycker du ska vara lite mallig, det hade jag varit ;)

Ha en fin torsdag!

Lavendel och Kamomill sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Älskade pion sa...

Vad fint det blev med spetsen på hyllorna,du kan du.;))Kram Ulrika

Chokladvillan 1910 sa...

Jättefint ! Tänk vad projekt blir liggandes...huuu Jag har ett gäng påbörjade projekt, varför kan man inte göra klart när man väl har börjat !? :O
Må så gott !
Kram Anki

Annas röda stol sa...

Fint med spetsen!! Ja visst är det så med projekt, alltid nåt på gång :) Ha en trevlig dag. Kram Anna

Anneli sa...

Jättefint det blev ditt skåp.
Konstigt det där med projekt.......så himla lätt att påbörja något som sedan inte blir färdigt.
Man lessnar på vägen så att säga.......

Ha en bra dag,
Kram Anneli

Hjärtruds Stuga sa...

Så härlig känsla när man är klar. Hortensian blommar fint hos dig. Gillar din duk på bordet med.

Ha det gott

Kram Karin

Anki sa...

Så fint! Skåpet är lovely, du har en samling nu va ;)

Ha en fin dag!
Kramen!

Veronica sa...

Tänk vad färg kan göra :-) Jättefint, skulle också vilja ha mitt linne i en vitrin så man kan se allt vackert. Bloda Häxan

ängeln i vitt sa...

Superfint. Spetsen gillar jag. Och visst är det kul att börja med nåt annat Jag ska göra en lista på allt som ska göras men är rädd att den blir låååååångrandig hihi.
Letar en krona och ser att du har en...vart hittade du den?

Kram på dig / Carina

Things and Thoughts sa...

So romantic and dreaming atmosphere ! Cheers
Olympia

Snäckskalsdalen. sa...

Alltså, jag säger bara, helt fantastiskt snyggt. Du är så händig! Och hyllremsorna gjorde att det blev precis så där hemtrevligt mysigt!
Agneta kram

Fru Eriksson sa...

Ett ord bara...
Waooooooooooo ♥ Kram!

Marie maräng sa...

Wow... vad fint det blev! Spännande och se pardörrarna :)

Önskar dig ett fint slut på veckan och förhoppningsvis en solfylld helg!
Många kramar Marie

Mina drömmars hus sa...

Vackert.
Skönt att du fixade det sista också. Nu är det gjort. Jag har också ett par pardörrar som ska fixas. Det gäller att ha fokus på resultatet då brukar det gå bra.
Ha det gott
Kram
AC

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint skåpet är, jättefint när alla saker och spetsen syns i dörrarna.
Vacker matsalsgrupp också.
Spännande med pardörrarna, dom ser jag fram emot och få se.
Kramar
AnnaMaria

Frida sa...

Så fint skåpet blev, mycket fina saker har du i det med:). Ska bli spännande att se paraddörrarna sedan, de kommer säkert att bli jättefina. Vilken vacker Hortensia du har. Hoppas du får en trevlig helg Agnetha !
Kram Frida

lallbacken sa...

Hej Agnetha. Underbart skåp! Underbart Underbart Underbart!!!!!
trevlig helg
/mia

House and Garden by Bia sa...

Oj så fint skåp...du har ju så fint hemma hos dej också!!! Allt i min smak;)))
Ha en trevlig fredag!
Kramen

Norr om Köpenhamn sa...

Tack söta för grattishälsningen till mitt nya jobb :))
Och vilket pampigt skåp!! Så fint det har blivit nu när du målat det, men förstår att det var mycket jobb...pust!
Önskar dig en härlig helg!
Kramar
Ulrika

Tina sa...

Trevlig helg till dig också, så skönt att det är fredag!

kram

Rosenhäxan sa...

Hejsan Ditt skåp blev verkligen så fint.
Och Hortensia är en av mina favoriter.
Önskar en fin helg
Kram Gittan

Hanna sa...

Fint.
Ha en fin helg!
Kram
Hanna

G:a Affären sa...

Skåpet blev verkligen fint och så precis det passar där mellan fönstren, vilken fördel också med glasen på sidorna. Det är verkligen ett fint projekt du gjort klart!
Jaha, pardörrar? Det låter intressant! Mycket intressant!

Önskar dig en fin helg!

Kramar
Cia